mandag den 9. februar 2015

www.BeautyPie.dk - "Rimmel London" Review

OBS!
En rabatkode er blevet oprettet specielt til jer! Hvis du også er træt af de dyre priser på dine ynglings neglelakker, så kan du nu få 10% rabat på: www.BeautyPie.dk- når du handler, ved brug af rabatkoden: nicenails10
(Gælder til d. 10. 3. 15) Håber i vil gøre brug af denne fine mulighed! :)

Jeg fik tilsendt nogle ret fede lakker fra websitet "Beauty Pie" - så her kommer et review på Rimmel London - "Too Cool to Tango" & "Orange Buzz". Da jeg først åbnede pakken og så disse lakker, blev jeg ret imponeret over farverne. De er begge nogle skønne farver, især den lyseblå "Too Cool to Tango" er jeg rigtig vild med! Tiden kom hvor jeg skulle prøve lakkerne, og jeg var igen ret imponeret over hvor let de påføres på neglene. Penslen passer perfekt til din negleform og det gør processen meget lettere. Lakkerne kræver 
(i mit tilfælde) - kun to coat's for at farven er på sin plads. På billederne har jeg også vist hvordan farverne ville se ud, med et flot leopard print. Med en go' top og base coat vil disse lakker ihvertfald vare op til 5-7 dage - hvilket er ret godt!

Tak til BeautyPie.dk for at sende mig disse fantastiske lakker!
besøg dem her, og brug min rabatkode og få 10% når du hander. Rabatkoden er: nicenails10

For international readers:
This amazing new online shop http://beautypie.dk/ sendt me these nail polishes, to do a review. They sendt me Rimmel London - "Too Cool to Tango" & "Orange Buzz"
When i first looked at them i was like "Im in love with this blue one" (Too Cool to Tango)
- but I really like the orange one as well - The brush mach perfect to your nail shape, and it goes on so well.
Thanks to BeautyPie.dk for sending me these amazing polishes.

Used Nail Polishes:
YVES ROCHER - Base Coat
Rimmel London "Too Cool to Tango"
Rimmel London "Orange Buzz"
Essie "Good to go" - Top Coat






Ingen kommentarer:

Send en kommentar