søndag den 1. februar 2015

Sally Hansen "Night Watch"

OBS!
En rabatkode er blevet oprettet specielt til jer! Hvis du også er træt af de dyre priser
på dine ynglings neglelakker, så kan du nu få 10% rabat på http://beautypie.dk/
- når du handler, ved brug af rabatkoden: nicenails10
(Gælder til d. 10. 3. 15) Håber i vil gøre brug af denne fine mulighed! :)

Jeg har hele vinteren igennem haft lidt af et "basic color-flip" - som betyder at jeg har nydt rigtig meget kun at have en bestem farve lak på. Siden det er efterår/vinter har jeg kun brugt mørke farver
som: Essie "Dress to kilt" - Essie "Stylenomics" - og nu Sally Hansen "Night Watch"
- Jeg eeeelsker simpelthen denne mørkeblå lak, selvom farven ikke rigtig skinner frem på billederne, kan jeg forsikre jer om, at den ikke er sort men mørkeblå. 

For international readers:
Through both fall and whinter i've been loving dark shades on my nails. I've also had an
"basic-color-period" - Which means i only wear one specific color on my nails. Such as:
Essie "Dress to kilt" - Essie "Stylenomics" - and now Sally Hansen "Night Watch"
- I absolutly love this shade of blue (which dosent show up on camera.. Its not black but a dark blue)


BeautyPie.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar