lørdag den 20. september 2014

Golden Diva - Where have you been?

I know, i know... Dette indlæg kommer meget sent, men jeg kan forklare! Jeg mener, at en gang i mellem, skal man give sine negle en pause. Det er jo ikke ligefrem det sundeste
at gå med neglelak 24/7.. Så, nu har jeg gået 2-3 uger, uden nogen som helst former for lak på mine negle. BOM! And im back :) Så, jeg havde ikke rigtig set dette desgin komme.. Men jeg anede ikke hvad jeg skulle lave, så jeg legede lidt med noget guld.! ..

For international readers:
I know, i know.. Where have I been? I can explain. So, in my opinion, you should give you nails a break from nail polish and such for a few weeks. Just so your nail can breath and relax.
And thats what i did. I have gone 2-3 weeks without any kinds of nail polish on my nails.
And BOOM! Im back with a new mani :) Golden Diva!

Used Nail polishes:

YVES ROCHER - base coat
GOSH - 550 Purple Heart
OPI - When monkeys fly!
Essie - "Good to go" - TopCoat




Ingen kommentarer:

Send en kommentar