onsdag den 30. juli 2014

Stars of the Galaxy

Endelig kom dagen, hvor jeg fik lavet min Galaxy Mani :)
Jeg har så længe ville lave sådan et design, men har aldrig kunne finde måden jeg ville gøre det på.
Jeg fik brugt 14 forskellige lakker. WOW!! Men det var det hele hver!
Har altid være fascineret af de forskellige billeder og negle design, jeg har set, med et "Galaxy Print"
Og idag blev det min tur!

For international readers:
The days has come where i finaly made my own "Galaxy Mani"
Im so in love with galaxy nail art, so today was the day!
I've used 14 different nail polishes, and it took forever! But it was worth it ;)

Used Nail Polishes:
Yver Rocher "base coat"
GOSH "Nero"
Gréton Jeans "Light Purple"
Lady B. "Basler"
Rimmel London "Breakfast in bed"
Sure Promise "Blue"
Formula X "Over The Top"
Nail Art "Green"
Rimmel London "Round and round in circles"
OH MY GOSH "Oh La La"
Rimmel London "Lose your lingerie
OPI "Alpine Snow"
Loréal "Color Riche confettis"
OPI - top coat "RapiDry"




4 kommentarer:

  1. Wow, hvor ser det fedt ud! Er helt vild med det!

    -Mathilde
    BLOG | BLOGLOVIN | LOOKBOOK

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de fede, men må du godt lave på mig, ahaha. :)

    // Emilie
    www.emiliebertil.dk
    NB. Lige pt. har jeg en giveaway kørende inde på min blog. <3

    SvarSlet