tirsdag den 22. juli 2014

My neighbor Totoro

Kan jeg lige tilføje, at jeg er en stor Totoro fan?
Yea, jeg har længe ville lavet et Totoro inspireret design, og idag var dagen! 
"My Neighbor Totoro" er en japansk amine-fantasy film, som er fra 1988. Det er en af mine yndlings film over dem alle! Kan klart anbefales =^.^=
Jeg kan så også lige tilføje at denne mani tog tid og dyb koncentration. Men resultatet er det hele hver! Jeg fik brugt omkring 7 forskellige lakker og "Mother Nature" MoYou pladen.

For international readers:
Can I just say that im a huge fan of Totoro? Because i am! 
"My neighbor Totoro" is a japanise anime-fantasy film from 1988.
 And its one of my favorites of alltime! 10/10
So, this Totoro mani took a while.. I've used about 7 different nail polishes and you really have to be patient and in deep consentration, but i can tell you, its worth it! =^.^=

Used Nail polishes:
YVES ROCHER - Base coat
Rimmel London "Breakfast in bed"
OH MY GOSH "Ashy Grey"
GOSH "Nero"
Nail Art "Neon Green"
OPI "Alpine Snow"
OPI "RapiDry"
&
Mother Nature "Eve"






Ingen kommentarer:

Send en kommentar