fredag den 30. maj 2014

Serial Shopper | Golden Bow

Puha, efter at have stået og skrubbet med polish-remover dagen lang, for at få min gamle mani af, er det dejligt at have en ny og frisk farve på igen. Fandt denne Essie "Serial Shopper",som den sidste i denne farve, i Matas onsdag d. 28. Om jeg er glad for den! Den stod nærmest og kaldte på mig.
Men for at den ikke skulle føle sig helt alene i min shopping-bag, købte jeg også lige to Ciaté lakker :)
Men ihvertfald, så er jeg rigtig tilfreds med resultatet af denne "Golden Bow" mani.
Generelt er jeg bare super glad for farven "peach" Såå.. Yeah, håber i får en go' weekend derude :)

For international readers:

So, I was shopping one night, and i came across this beautiful Essie polish "Serial Shopper"
Its amazing! Im always crazy about "peach" colors. I dont know, but its just an amazing and pretty color. Anyway..
I was looking for a summer/fancy look, and i thought this polish matched the design perfectly!
And for just a little bit of "fancyness" I added a teeny tiny black bow, with a piece of gold from the O.P.I Nail polish "When monkeys fly".. It sad, that the nail polish is kinda old and dry. But i still
use the gold and sparkely pieces.

Used nail polishes:

YVES ROCHER - Base coat
Essie "Serial Shopper"
GOSH "Nero"
O.P.I "When Monkeys Fly"
O.P.I "RapiDry"






Ingen kommentarer:

Send en kommentar