onsdag den 7. maj 2014

Formula X - Power Source

Formula X er noget som kun sker få gange i livet.
Mit band og jeg skulle spille i Tivoli Købehavn søndag d. 4. Maj. Min familie og jeg tog til KBH lørdag, og shoppede amok i Fiel's. Er så lykkelig over den Sephora butik, som ligger der ude.
Jeg tog en dyb indånding, og mit mål var sat.. FORMULA X NAIL POLISH!!! Like, oh my gawd!
De er så fab og så dyre, men jeg måtte eje mindst 3 af dem.
Så jeg købte: "Over the top" "Power Source" & "Free Fall"
...
Da jeg bletalte over 500,- for mine baby's fik jeg en guddie-back med i købet *^_^* yaaaay!
Hvor der var: Benefit mascara "they're Real" - Sephora eyeshadow " Colorful Narcré - Shimmer"
Sephora nail polish "Sugar Coated" & Spehora "Mango" Creamy Body Wash
... + Handcream and mini deo
Var det alt?? NOPE XD - Der sneg sig lige en Essie "Bikini So Teeny" med i posen. BUM!!?

Brugte Lakker:
Essie base-coat "Grow Stronger"
O.P.I "Alpine Snow" - as a base
Formula X "Power Source"
Sally Hansen "Glass Slipper"
O.P.I top-coat "RapiDry"





Ingen kommentarer:

Send en kommentar