søndag den 19. oktober 2014

Essie "Dress to Kilt"

Jeg er så klar til efteråret. Især når jeg har Essie's Dress to Kilt på mine negle.
Kan jeg lige sige, at jeg er så forelsket i denne Essie lak? Da jeg så den, tænkte jeg, #MustHave
Den skriger nærmest fall & cozyness. Oh god. Farvet er virkelig en perfekt burgundy color
(som dsv ikke rigtig kan ses på billederne), som kun kræver to coats for at få sin flotte glans. Kan i den grad anbefales!

For international readers:
Im so ready for fall.. Why, you might ask? Because I just bought Essie's Dress to Kilt nail polish from their "fall collection". Can I just add, that im so in love with this polish? The color it self, is a perfect burgundy color (which is not really showing up on camera), and it only requires two coats (and topcoat) to get full pigmentation. It literally screams fall & cozyness.
When I saw it, in the store, I was like #MUSTHAVE

Used polishes:
YVES ROCHER - Base Coat
Essie "Dress to Kilt"
Essie "Good to go" - TopCoat





2 kommentarer:

  1. Smuk rød lak :-) Vi er også glade for Essie lakker :-)

    Vi vil spørge DU og dine søde LÆSERE om I vil være med til at KNÆKKE CANCER via "Danske Bloggers indsamling til Knæk Cancer" - Hvor Bloggere og Læsere sammen samler ind og gør en forskel :-)

    Maria har alvorlig kræft, vi kender mange med kræft samt alle de som desværre ikke overlevede. Hver dag dør 42 danskere af kræft i Danmark. Vores indsamling kører til den 14.nov.-14

    Vil I være med?? Det er nemt, se hvordan via linket her: http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/10/knk-cancer-danmark-rundt-nu.html
    Eller tast www.mariahoffbeck.blogspot.com eller tryk på mit navn og find bloggen "En verden af kunst"

    Du kan lave et tilsvarende indlæg på din blog. Vi håber at høre fra dig.
    Mange hilsner fra Tina & Maria

    SvarSlet
  2. Also wear kitl along with kilt nail plolsih.:P

    SvarSlet