lørdag den 2. november 2013

Blue Ombre Design

Idag blev designet meget simpelt, da jeg fuldstændig er løbet tør for sort neglelak. Jeg havde en masse ''Halloween'' Relaterede designs i tankerne, men det er lidt svært at lave, uden sort neglelak. Så jeg tænkte 
''Simpelt, men flot'' Og det synes jeg selv det blev! Jeg brugte min altid dejlige ''Essie - Butler Please'' og en mørke blå OH MY GOSH. Også var det bare igang med at ''Sponge'' det på neglene. Til sidst har jeg lagt en matt-effect top coat, for som sagt, at give designet en rigtig fedt Matt Effect! 

-I HOPE YOU GUYS HAVE A AWESOME & SPOOKY HALLOWEEEN-





2 kommentarer:

  1. De er super fine .) Men vil mene det du har lavet er en gradient og ikke en ombre ;) En gradient er hvor farverne går over hinanden. En ombre er 5 forskellige farver på neglene. Fra f.eks. lys på tommelfingeren til mørk på lillefingeren ;) Men jeg kan godt lide det alligevel :)

    krummerand.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja det er det nok ;) jeg glemmer altid forskellen, heh. Men tak alligevel :D

      Slet