lørdag den 31. august 2013

Green Chevron

Idag valgte jeg at lave ''Chevron Nail Art'' fordi jeg synes jeg skulle prøve noget nyt! Jeg er rigtig glad for dette design, og derfor, forsøgte jeg mig med det. Jeg startede op, med min altid dejlige, Essie - Base Coat ''grow stronger'' derefter denne grøn/blå Depend.
Dernæst min GOSH ''matt effekt'' Top Coat, for at give den flotte, flotte Matt Effekt.
Så lavede jeg en grå trekant for oven, med min OH MY GOSH - ''Ashy Grey'' lak, og derefter tegnede jeg den op, med min sorte Depend ''Nail Art''





3 kommentarer:

  1. Åh vad fint, jag hoppas att du vill vara med i vår tävling :)

    Hälsningar
    Ulrika på IsaDora

    SvarSlet
  2. http://turquoise-and-caicos.blogspot.com/ Du er så god til det der med neglene! Fedt! Vil du foresten ikke følges?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak til jer begge! Jeg kan godt tjekke din blog ud Julie Larsen :)

      Slet