søndag den 19. maj 2013

Sunset Leopard print/Fælles Fredag

Ja! så blev det fredag, og som i måske ikke ved, er jeg med i noget som kaldes "fælles fredag" hvor vi er en gruppe negle-freaks (haha) som laver forskellige designs hver fredag...
Denne fredag var temaet så "dyr/dyreprint" så jeg valgte at lave disse leopard prikker..

Da vejret er begyndt at se bedre ud, er det tid til at få gang i sommer farverne!
Til dette design har jeg brugt to a mine nyeste GOSH
1. Mørkeblå
2. Orange
Og en normal gul og pink/lilla..
Da jeg er meget til Leopard print og Zebra striber, lavede jeg detaljer på designet.. 
Men det ser også godt ud! :-)





5 kommentarer:

  1. Super flotte leoparder. Elsker bagrunden med de mange farver :D Sådan måtte leoparder gerne se ud i virkeligheden :D

    Sussi

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det altså bare flot! (Y)

    SvarSlet
  3. Rigtig fine! :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er du da bare sindsygt god til at ligge neglelak! :)
    Kig gerne forbi:
    http://skyblue-anna.blogspot.dk
    -Anna

    SvarSlet
  5. Tusind tak til jer alle :D

    SvarSlet